Forum "Polskie Orły" Strona Główna "Polskie Orły"
Forum Polskiej Drużyny Backgammona
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Piranhazone - pytania i odpowiedzi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Polskie Orły" Strona Główna -> Pytania i propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU_PL_niuniuch
Orzeł



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:57, 04 Kwi 2010    Temat postu:

EU_PLc_Witch napisał:

Padla propozycja aktywowania planszy, tak by mozna bylo rzucac, klikajac na nia zamiast na kosci, ale Thomas jest tu bardzo sceptyczny, poniewaz wzrosloby przez to ryzyko, ze gracz, ktory chce dublowac, nie trafi w cube tylko w plansze. Dlatego cube i kosci sa po przeciwnych stronach planszy.


Hmm, Thomas oczywiście ma prawo do swojego prywatnego zdania, ale jeżeli chce żeby jego serwer cieszył się popularnością, to powinien większą wagę przywiązać do tego, co myślą gracze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU_PL_arturro7
Werbownik



Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Irlandia

PostWysłany: Nie 12:17, 04 Kwi 2010    Temat postu:

EU_PL_niuniuch napisał:
Hmm, Thomas oczywiście ma prawo do swojego prywatnego zdania, ale jeżeli chce żeby jego serwer cieszył się popularnością, to powinien większą wagę przywiązać do tego, co myślą gracze...


Co racja, to racja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU_PL_jwill
Orzeł



Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 19:08, 04 Kwi 2010    Temat postu:

EU_PL_s1macio napisał:
Pirania jest do d..y przez WIELKIE 'D'. Rozegrałem 15 partii i za każdym razem albo ja albo przeciwnik miał good dice. Przegrałem kilka partii np. 11:1, 11:3, 11:2 czy 13:0, gdzie Gnu wskazał zdecydowana przewagę w rankingu FIBS po mojej stronie. Nie powiem, bo sam wygrałem kilka razy w taki sposób. Dla mnie żenada...


Hej, nie neguje tutaj serwera jakim jest Piranha Zone bo rozegralem tam dopiero 2 mecze. Ja tylko prosze o spokoj gdy przegrywacie partkie bo ktos tam mial good dice albo ty miales better luck next time. Backgammon i poker to gry w ktorych stosunek umiejetnosci do szczescia wynosi 65:35.
Miales kiedys taki sezon w ktorym we wszystkich partiach GNU ocenial Cie jako lepszego gracza a mimo to spadales do drugiej ligi ?? Albo siedzac przy stoliku pokerowym zbierajac z 25 $ do 50 $ przez 3 godziny wrzucasz wszystko i wyskakuja Ci procenty na wygranie 90 % z kims a mimo to przegrywasz. To sa dwie gry w ktorych wazniejsze jest podejmowanie poprawnych decyzji w kazdym momencie, analizowanie tych decyzji szczegolnie w dlugim okresie a na pewno przyjda z tego jakies korzysci materialne badz niematerialne.

Tak narzekacie na kosci albo inne elementy a ja tu widze ze Polska jest na pierwszym miejscu w rankingu Eurogammona takze mysle ze tak zle nie jest ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU_PL_fasztet
Orzeł



Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rumia

PostWysłany: Nie 19:18, 04 Kwi 2010    Temat postu:

Może ja jestem ślepa albo nieczuła na tego typu problemy, ale u mnie wszystko działa Smile. Wydaje mi się, że serwer jest uczciwy (jakieś spiskowe teorie o good dice do mnie nie trafiają Razz).

Jedyne, co mi nie odpowiada, to kolorystyka, ale o gustach się nie dyskutuje Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU_PLc_Witch
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Baden-Würtemberg, Niemcy

PostWysłany: Pon 0:07, 05 Kwi 2010    Temat postu:

Jacku - Thomasa opinie graczy, jak najbardziej interesuja (przekazales mu swoja nt. sposobu wykonywania rzutu?), tylko wydaje mi sie, ze nie myslisz w tej chwili obiektywnie - nie oczekujesz chyba, ze Thomas po otrzymaniu prosby jednego gracza od razu przeprogramuje wszystko, zeby sie temu graczowi przypodobac czy cos. Ten czlowiek pracowal nad tym serwerem dobre dwa lata, jest doswiadczonym graczem, zna niejeden serwer i postaral sie napisac piranhazone optymalnie. Oczywiscie jest otwarty na sugestie i chetnie przedyskutuje kazda propozycje zmiany czy udoskonalenia. Zwaz prosze i docen fakt, ze on - jako tworca jest bardzo czesto dostepny na swoim serwerze. A siedzi tam m.in. po to, zeby odpowiadac na wszystkie pytania i watpliwosci. Tymczasem ja, Silvia i Thorsten dostajemy kilkanascie pytan na dzien, a Thomas moze 2 albo 3. Tam nie ma supportu, od ktorego czekaloby sie na odpowiedz przez kilka dni. Thomas jest do dyspozycji. Znasz inny serwer, na ktorym programista by siedzial osobiscie, bez ukrywania sie, i odpowiadal na wszelkie pytania? Ja nie znam. I nie zamierzam tu nikomu wmawiac, ze ten serwer jest najwspanialszy na swiecie, bo:
1) kazdy ma swoje upodobania, przyzwyczajenia i oczekiwania,
2) jest tam jeszcze sporo do zrobienia/dodania/udoskonalenia - a bez naszej kreatywnej pomocy to sie nie obejdzie.

Aniu - widzialas w ustawieniach, ze mozesz zmienic grafike? Mozesz tez podsunac swoje uwagi/propozycje EU_DE_Thorstenowi.

Podpisuje sie tez pod wypowiedzia Macka.

Witch


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU_PL_fasztet
Orzeł



Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rumia

PostWysłany: Pon 0:44, 05 Kwi 2010    Temat postu:

Widziałam i przejrzałam jeszcze raz. Nadal mnie to nie zadowala - ale nie marudzę Mr. Green

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez EU_PL_fasztet dnia Pon 0:45, 05 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU_PLc_Witch
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Baden-Würtemberg, Niemcy

PostWysłany: Pon 1:11, 05 Kwi 2010    Temat postu:

Po krotkiej rozmowie z Thomasem (dla waszej informacji: prawie codziennie prowadzone sa rozmowy z nim i innymi managerami Eurogammona nt. nowego serwera) mam dla was jeszcze pare informacji:
1) "Spisek na temat rzutow": serwer generuje 5000 rzutow do przodu, tzn. zanim pierwszy gracz sie tam zalogowal i otworzyl pierwszy stol, w systemie bylo juz wygenerowanych 5000 rzutow; kiedy ktorys z graczy wykonuje rzut, dostaje 1 kombinacje z tych 5000 i program losuje kolejna i dodaje na koniec listy. Innymi slowy - kazdy rzut, jaki otrzymujemy zostal juz "na slepo" wygenerowany przez system 5000 rzutow przed tym, zanim go dostalismy. Dodam jeszcze, ze lista tych 5000 rzutow jest zapisana w systemie binarnym, wiec nawet Thomas nie ma mozliwosci "szybkiego jej podgladu", nie mowiac juz o jakimkolwiek ataku hakerskim. Poza tym Thomas jest jedyna osoba, ktora ma dostep do serwera i ktora zna kod programu. Zapewnia tez, ze nic nie jest manipulowne.
2) Propozycja od Thomasa: jesli ktos ma watpliwosci co do punktu 1), to Thomas jest gotow zagrac z kazdym mecz o dowolnej dlugosci, po czym - niezaleznie od tego, kto wygra - zrobi z tym graczem analize i jesli Snowie stwierdzi, ze Thomas mial znaczaca przewage w poziomie gry, to dyskusja sie skonczy; jesli jego przeciwnik przegra, majac znaczaca przewage, Thomas bedzie dyskutowal nadal.

Anka marudzze! Mozesz tu napisac, co bys chciala, skoro boisz sie pisac do Thorstena. Ja mu to przekaze przy okazji Smile (taka jestem odwazna, a co)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez EU_PLc_Witch dnia Pon 1:12, 05 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU_PL_niuniuch
Orzeł



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:46, 05 Kwi 2010    Temat postu:

Ludzie pisać do Thomasa, żeby włączył rzucanie kością po kliknięciu na planszę. Thomas powiedział, że jak jeszcze parę osób to zgłosi, to zaimplementuje w następnej wersji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU_PL_fasztet
Orzeł



Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rumia

PostWysłany: Pon 20:39, 05 Kwi 2010    Temat postu:

Hmm, a czy rzucanie po kliknięciu na planszę to nie przesada? Dajmy na to - będę musiała włączyć w czasie gry jakieś inne okno i przy powracaniu nacisnę na planszę, a okazuje się, że warto było podwoić. To jest normalne i jest milion takich sytuacji, w których można przypadkowo kliknąć planszę. Osobiście wolę, żeby zostało tak, jak jest. Przecież klikanie na kości nie jest jakimś utrudnieniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU_PLc_Witch
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Baden-Würtemberg, Niemcy

PostWysłany: Wto 10:52, 06 Kwi 2010    Temat postu:

Ja sie zgadzam z Ania, niestety czesto mi sie to przydarzylo i potem dostawalam karne punkty za brak dubla.

Ale tak, jak Jacek napisal: Thomas stosuje podobna zasade wprowadzania zmian, jak ja, a mianowicie, jesli wiekszosc uzna, ze on nie ma racji, to on poslucha wiekszosci Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU_PL_niuniuch
Orzeł



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:15, 06 Kwi 2010    Temat postu:

zawsze można to zrobić opcjonalne... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU_PL_s1macio
Orzeł



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 1:01, 07 Kwi 2010    Temat postu:

EU_PL_jwill napisał:
Miales kiedys taki sezon w ktorym we wszystkich partiach GNU ocenial Cie jako lepszego gracza a mimo to spadales do drugiej ligi ?? ]


Nie, nie miałem, od momentu awansu jeszcze nigdy nie spadłem z pierwszej dywizji;) Ten sezon może być pierwszym Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU_PLc_Witch
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Baden-Würtemberg, Niemcy

PostWysłany: Śro 1:13, 07 Kwi 2010    Temat postu:

I wszystko jasne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU_PLc_Witch
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Baden-Würtemberg, Niemcy

PostWysłany: Śro 1:38, 07 Kwi 2010    Temat postu:

Z Korespondencji Purple - Witch - Thomas:

1. W przypadku gdy grający pomylili się, np. ustawili stół na inna ilość punktów, moga oczywiście z niego wyjść i założyć nowy, ale ten "stary" pozostaje dalej na liście założonych stołów i trzeba taka partie dograć lub sprytnie podwajając zakończyć. W większości przypadków może to spowodować niezły bałagan na liście stołów założonych. Zgadza się, że jest to trochę kłopotliwe – przekażę informację Thomasowi, może wpadnie na jakiś genialny pomysł, jak to rozwiązać. Tymczasem mogę ci odpowiedzieć tak zapobiegawczo: 1) jeden z graczy tworzy stół i oczywiście może się przeklikać i coś źle ustawić, zdarza się i jest to ludzkie, ale przeciwnik dołączając do stołu widzi też ustawienia (najpierw na liście stołów widać do ilu punktow jest ustawiony mecz, a potem w oknie do przyłączania widzi dodatkowe informacje o cube, autodublu, czasomierzu itd.) i nie musi ich zaakceptować. 2) Niedokończony mecz (pod warunkiem, że nie miał włączonego czasu) w tej chwili będzie czekał na dokończenie bez żadnych ograniczeń, ale w niedalekiej przyszłości Thomas zmieni to tak, by po np. tygodniu mecz się usuwał.
2. Wydaje mi sie , że przycisk "Rezygnacja" na poziomie stołu, powinien wyświetlac jeszcze opcję za ile chcemy punktów zrezygnować. Grając wczoraj z Ditą, uzyskałem dużą przewagę (już było podwojone) i dita użyła przycisku "rezygnuj". Wygrałem partię od razu za 4 pkt. (zamierzeniem było poddanie parti przez ditę za 2 pkt.). Oczywiście nawiązując do pkt 1 utworzyliśmy nowy stół, ale stara gra została i dokończyliśmy ją next day. Na Piranhagammonie zostało wprowadzone rozwiązanie podobne do tego na Truemoneygames, a chodziło o zapobieganie celowemu lub przypadkowemu poddawaniu za np. 1 punkt, gdy jest pewny gammon. Myślę, że możnaby to np. tak rozwiązać, że w danej sytuacji gracz, który już nie obroni gammona może poddać grę/mecz za minimum 2 punkty. Też mi się wydaje, że nawet opcja „poddaj cały mecz” nie byłaby tu nadużyciem. Przekażę też Thomasowi.
3. Wchodząc do pokoju, po prawej stronie mamy liste graczy, posortowaną po nazwie. Znajduję sobie gracza i.... nie wiem czy on gra, czy czeka. Rozwiązanie na Rengames było tutaj idealne, wiedziałem od razu, że gracz gra na takim i takim stole, lub po prostu jest tylko obserwatorem na takim i takim. uczywiście można bawić się sortowaniem na poziomie listy stołów, ale w przypadku dużej ilości założonych stołów, będzie to troche uciążliwe. Faktycznie była to jedna z niewielu bardzo praktycznych opcji Rengames, choć niestety przez wielu nigdy nieodkryta Wink Jednakże wiązała się ona z pewnym ograniczeniem, a mianowicie co do liczby stołów. Jednocześnie w danym pokoju można było uruchomić maksymalnie bodajże 150 gier. Pomijając fakt, że jeśli na serwerze było ponad 100 graczy, to się serwer wieszał, ale nie o tym tu mówimy Smile. Wiesz, takie moje prywatne odczucie jest następujące: ciężko jest stworzyć serwer z widoczną listą obecnych graczy i czatem ogólnym, a do tego jeszcze umieścić wszystkie informacje, do których gracze są przyzwyczajeni i uważali za praktyczne na innych serwerach. Tym bardziej, że jedni uważali coś za praktyczne, a inni to samo uważali za np. „przeszkadzające”. Sortowanie jest jakąś tam metodą – mniej lub bardziej przydatną, tym bardziej, że można sortować obydwie kolumny – gracza i jego przeciwnika – zarówno A-Z jak i Z-A. O numerowaniu stołów napiszę jeszcze niżej. Można to też rozwiązać odpowiednią kolorystyka postaci obok nazwy gracza, ale to chyba zostało już wykorzystane w innym celu (nie wiem jakim). Kolorystyka jest pobierana z komunikatora (Patrz: Opcje/Pokaż kontakty/Status)
4. Wchodząc na stół na górze widzimy jego numer. Po pierwsze powinien być "Stół numer" a nie jak teraz "Stołu numer". Hehe, to jest jeden z błędów Thomasa, który czasem kopiował polski odpowiednik słowa „table” z jakiejś innej części programu, nie zdając sobie sprawy z niuansów polskiej gramatyki. Smile Będzie poprawione! Po drugie po co informacja o numerze stołu, jak nie widać tego numeru na liście stołów ? To jest na razie taka wstępna informacja, w dodatku nie o numerze stołu, tylko o numerze kolejnym meczu rozegranym od początku istnienia serwera. Thomas planuje to jakoś zmienić.5. Wchodząć w ustawienia widzimy teskt jak zmieniać ustawienia. tekst "Aby zmienić opcje proszę roszę kliknąć przycisk" Literóweczka prosze roszę.Wink Zgłoszone do poprawki!
6. Aha, gdy dostanę wiadomość i odpowiadam to wydaje mi się że przycisk którym akceptuje wysłanie odpowiedzi nie powinien nazywac się "Powtórz" tylko "Odpowiedz" Również zgłoszone Smile

Na chwile obecną tyle, dopiero od dwóch dni na tym gram i byc może moje niektóre uwagi sa nietrafione, ale sa WinkDodatkowo zgłosiłam jeszcze brakujące tłumaczenia (launch game, watching), wyrażenia niepoprawne stylistycznie lub po prostu niejasne, no i poprawki do informacji wyświetlających się pod planszą i nie mieszczących się w wyznaczonych polach, np. Pozostał 1 pion do przesunięcia (za długie), itp.

1) Przycisk rezygnacji – Thomas planuje dodać wkrótce opcję „Poddaj cały mecz”. Poza tym rezygnacja zostanie raczej tak, jak jest.
2) Lista graczy będzie mocno zmieniana, ale na razie nie jest priorytetem. Jak tylko inne, ważniejsze części będą gotowe, Thomas zabierze się i za listę graczy i wprowadzi wiele udoskonaleń. Wszelkie propozycje są tu mile widziane: [link widoczny dla zalogowanych] .
3) Brakujące tłumaczenia i błędy zostaną skorygowane w kolejnej wersji oprogramowania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez EU_PLc_Witch dnia Śro 1:39, 07 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU_PL_s1macio
Orzeł



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 1:46, 07 Kwi 2010    Temat postu:

EU_PLc_Witch napisał:
I wszystko jasne


jak dla kogo...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Polskie Orły" Strona Główna -> Pytania i propozycje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin